autor: Miloš Krejčí
Před devíti lety naprogramovali u anglické společnosti OCEAN jednu z nejlepších trojrozměrných her pro ZX Spectrum. Od té doby vyšlov mnoha časopisech (ZX Magazín nevyjímaje - ZXM 2/93) několik popisů, jak hru dohrát. Ovšem ani s plánem v ruce to není snadné, protože ve hře je mnoho místností zbytečných. Pro ty, co neví, jak dál přináším tentokrát úplný a podrobný popis jak hru dohrát, i když je poněkud nudnější.
2 x vpravo, dolu, vezmi předmět, 5 x vlevo, nahoru, vlevo, nahoru, vezmi předmět, 4 x dolu, vpravo, výtahem nahoru, vezmi předmět, dolu, vlevo, 2 x dolu, 4 x vpravo, vezmi Batmobil, nahoru, vlevo, 3 x nahoru, dolu, vlevo, výtahem nahoru, vpravo, vezmi Batmobil, vlevo, dolu patrem, vpravo, 3 x nahoru, vlevo, 2 x nahoru, vlevo, vezmi Batmobil, vpravo, nahoru, 4 x vlevo, dolu, 3 x vlevo, 9 x nahoru, vezmi Batmobil, 4 x dolu, vpravo, dolu, 3 x vpravo, vezmi Batmobil, dolu, 2 x dolu patrem, vpravo, dolu patrem, vpravo, nahoru, vlevo, nahoru, vlevo, výtahem nahoru, vpravo, dolu, vezmi Batmobil, dolu, dolu patrem, vpravo, dolu, 2 x dolu patrem, 2 x dolu, 2 x vlevo, 2 x dolu, vezmi Batmobil, 2 x nahoru, 2 x vpravo, 3 x výtahem nahoru, dolu, 2 x výtahem nahoru, 2 x vpravo, dolu, vpravo, 2 x dolu, 5 x vlevo, 2 x nahoru, 2 x vlevo, 2 x nahoru, 2 x vlevo, 2 x dolu, vlevo, 2 x výtahem nahoru, 2 x dolu, výtahem nahoru, 2 x vlevo, skoč do složeného Batmobilu.
Pokud jste se neztratili ve hře, pak se vám to zajisté podařilo v tomto návodu.
sobota 22. července 1995
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat